135

Veckorna rullar på, är redan i v.18 :) Måste fram med kameran på måndag och fota magen, har inte gjort den än, skäms på mig!!! Den stackars trean lär väl få ynkligt av allt, man har inte samma tid å pyssla i album osv som med första. Fast åt andra sidan så har jag stora barn så jag borde hinna med lite pyssel :)

Onsdag redan, snart helg igen. Den är då så fullspäckad så jag tror jag hoppar över den, haha!! Emilia har cup hela dagen på lördag i Sävar, det är dop i Hörnefors kl 13.00, sen simskola kl 17.00 och till råga på allt så jobbar Johan så klart å ska sova så jag får klara mig själv.... Gruvar mig mest för att ha med mig Rasmus och Wilma på cupen, första matchen är nämligen kl 08.00, och jag kan säga att dom är så förtjusta i att stå å titta på fotbollsmatch.. Jaja, det får gå på nått sätt..

Två långa dagar har jag jobbat så det känns som att jag knappt träffat barnen, men i morgon slutar jag kl 13.00 så då ska det mysas en massa ♥

Nu blir det tv en stund innan sängen kallar på mig :)

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0