132

Ååå så underbart med en tidig dag :) Så hinner man med att städa å fixa lite hemma, ser ju ut som ett slagfält här hemma när man jobbar heltid.. Städning hann jag alltid med på min lediga fredag och det saknar jag... Men nu ser detlite bättre ut här hemma och jag ska snart fortsätta :)

Det är mycke att hålla ordning på nu när Rasmus börjat i förskoleklass, det är naturskola, bad, gympa osv osv... Min lilla hjärna hinner inte komma i håg allt som ska packas, hahaha! Och Wilma har blivit så stor att hon har gympa på Valen. Sen har hon gympa på fritiden, Rasmus har simskola, Emilia har innebandy och fotboll ( Tur hon tar sig fram å tillbaka dit själv och kommer oftast i håg att fara på träningen utan påminnelse ) ja man har det man gör och snart LITE till att göra :)

Sista veckan som springvikarie :) Nästa veckan tar jag över på Delfinen och L ska vara ledig och invänta BEBIS :)
Nä nu ska jag hurta lite här hemma!

// M

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Haha, ta över??!! Du och jag chefar :-) Men glöm inte att jag e gammchefen ;-) Blir bra det här!!!

2010-09-07 @ 22:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0