131

Jag finns här, tog mig en LÅNG paus från detta... Funderade ett tag på att lägga ner, ibland är det lite jobbigt att blogga men jag ska ge det en chans till. Får se hur det går :)

Sommar var det sist jag var här och det är det inte längre, hösten är här med kyliga dagar. Det har väl inte hänt så mycke, mina föräldrar var här tre veckor i augusti och det var hur trevligt som helst. Alltid lika jobbigt när dom åker och man vet att det är jätte länge tills man ses igen.. Fast mamma har lovat att komma i Februari en sväng, man kan undra varför?

Familjen 5 ska bli 6 ♥♥♥

Nu måste jag hänga min tvätt som är klar, lovar att återkomma snart igen :)

// M

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0