140

Det är på helgerna som jag upptäcker att jag har ju en blogg, hahaha! Jag hinner verkligen inte alls på vardagar, ja jag vet att det är så att jobba heltid men jag hinner INGENTING! Bara det där viktigaste som måste göras... Just nu tvättar man mest för det är blött å sand ute hela tiden... Nu vill ha SNÖ och KALLT!!! Det är såå myyys!!

I dag blir det kalas för THEO som fyller 4 ÅR i dag, GRATTIS!!! Så jag tar med mig barnen till staden för att inhandla en present lite senare, nu blir det frukost för hela slanten :)

// M


Kommentarer
Postat av: Linda

Helt sjukt att Theo redan är fyra år!! :O



Sv: Ja, klart jag tänker på dig och bebben! =) Du ska få så mycket att du kräks. :D

2010-11-11 @ 13:06:53
URL: http://pixieochstampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0