136

En lång paus IGEN, jag försöker ju men det går inte så bra.... Har som nada att skriva...

Vi har iaf en trevlig lördag, hela familjen samlad igen över helgen. Emilia har fått sig en söt lillebror hos sin mamma så hon har varit där några dagar extra och myst ♥

Här kommer det åxå en lillebror så småningom, nu försöker vi hitta en bra namn och det är inte lätt. Jag gillar Leon otroligt mycke men inte Johan.. Nu jag har tvingat mig själv att överge Leon med sorg i hjärtat.... Men Casper har dykt upp, än så länge ingen favorit hos Johan, så vi får jaga vidare :)

I kväll är det den årliga cykelfesten, den trevligaste festen på HELA året, men vi hoppas över den i år. Nästa år så ska vi åter vara med :) Men jag hoppas alla har det super trevligt i kväll, ni borde vara på efterrätt nu och lite runda under fötterna :) Hoppas alla kommer hem helskinnande i kväll!! I morgon mår jag i å för sig bra mycke bättre än många, jag får vara glad för det, hehehe!!

Barnen sover redan, KORS I TAKET! Men Rasmus var uppe 05.30 så jag förstår att han var hur trött som helst. Får se när han tänkt kliva upp i morgon, hoppas på lite sovmorgon iaf :) För det är lilla mamma han väcker först såklart ♥

Nu soffläge!

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0