208

Helgen susade förbi och det är åter måndag...

Vi har varit ute ute ute ute ute hela helgen, vilket väder det varit. Lite regn och åska men överlag har det varit kanon. SOMMAR värme, barnen har mest varit ute och lekt. Rasmus har blivit myggbiten, nu snackar vi MYGGBETT! Ja eller snarare bölder, huvva så han såg ut.. Stackarn...

Veckan är fullbokad med krockolopp, middag med mina underbara arbetskamrater, utvecklingssamtal och besök på skolan för Rasmus. Säkert något som jag glömt... Nästa vecka lika fullbokad men SEN så åker vi!!!! Har inte ens hämtat passen, måste göras i veckan.

Min kära mor efterlyste bilder, kameran e kassast i världen FORTFARANDE, man blir bara irriterad när den inte alltid funkar... Så då orkar jag inte använda den så mycke...

Nu ska jag se tv, ha en bra kväll!!

// M


Kommentarer
Postat av: emelie

Nja fin och fin vet i tusan om den är längre, är så less på den! men det är värt allt slit och lesshet!:P



Ja men eller hur, mycket för dig nu under denna vecka, och snart åker ni iväg också så himla roligt! :) Själv ska jag snabba på med mitt sista examensarbete så jag lär vara bänkad framför datorn tills nästa fredag :/

kram kram

2010-05-18 @ 18:03:42
URL: http://emelieerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0