207

Veckan har varit bra, kort och lugn :) Berättade för dom små liven att jag kommer sluta hos dom och börja på Storsjöförskola, det kändes i hjärtat... Allra mest när ett barn sa: Jag kommer sakna dig Maria!! Men jag är glad för detta för det är det JAG vill göra. Men det kommer att var jobbigt att lämna alla, mina underbara arbetskamrater som är så toppen!!

I dag har vi varit ute en massa arbetat, skurat utemöbler som ska oljas i morgon. Fast just nu regnar det så dom lär ju INTE vara torra i morgon och redo för att oljas... Och när kommer den omtalade RYSSVÄRMEN?? Till helgen får man hoppas, skulle vara underbart med sol och värme :) Fast snart får vi det ändå, det är inte länge kvar nu tills vi åker. Och askan värkar lugnat ner sig åxå, TACK för det :)

Varit på 4-års kontroll med Wilma och hon blev med beröm godkänd :) Bästa var att hon tyckte att jag skulle lämna henne på bvc så hon fick leka en stund, jag kunde gott hämta henne senare. Hahaha!!

Nu blir det pippimemory för hela slanten.



// M

Kommentarer
Postat av: emelie

Ja, mm jag tycker det är jätte svårt med pojknamn! Men som sagt tiden får utvisa :)



Vi har haft så sjukt varmt i helgen, helt galet igår satt jag med leggings och bh jag kunde inte ha på mig något annat! Nog för att nu är man som hög gravid också men jag såg att grannarna låg ute i bikini så här har det varit över 23 grader! :)

Kan tänka mig att du längtar efter dom, men snart är ni där :)



kram kram

2010-05-16 @ 19:52:05
URL: http://emelieerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0