206

Har egentligen inget spännande att skriva, helgen är slut... jobb i morrn... Men jag bjuder på lite bilder från Bamsegympan :) Det bästa Wilma vet!!!



Tessan som tagit alla bilder :) Finns en massa fler fina bilder med det är andra kids med på dom och jag är ju ur kass på att trolla bort dom från korten, hahaha! Hade ju även lovat bilder från Rasmus kalas men samma där...

Har haft en skön helg iaf :) Börjar oroa mig lite för resan med tanke på att askan börjat ställa till det igen... Tänk om man inte tar sig i väg..

// M





Kommentarer
Postat av: emelie

Hehe ja man ska ju passa på :)

Ja ni åker ju iväg snart, lyckostar! Jag är så avvis, hoppas ni får en kanon tid där nere :) När var det ni skulle åka nu igen?

Nja vi spånar väl lite och så där men inte kommit på något riktigt ännu! Om det blir en flicka så är jag lite inne på Ella men vi får se vad det är för en liten krabat där inne först :)

Kramar

2010-05-10 @ 12:45:49
URL: http://emelieerika.blogg.se/
Postat av: emelie

Okej så pass nära, :)

Ah att det är fint sedan är jag som lite inne på Joella också! Men som sagt får se vad det är för en liten krabat där inne!



Jo du om jag ska vara riktigt ärlig så är jag jätte less just nu, sover dåligt om nätterna och pallar knappt med att gå! Känner mig som 70 och gravid med trillingar ungefär, men det är tur att det är värt allt :) Så att man kan orka stå ut!

vad har ni för planer på helgen då?

kramkram

2010-05-12 @ 20:16:07
URL: http://emelieerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0