115

Så var det lördag, denna dag har vi haft FULLT upp. Varit in till staden och inhandlat en del viktiga saker, bla solkräm ( man behöver en massa när man är 5 st ) Halv dyrt må jag säga... jaja, man måste ju smörja in sig annars blir man ganska BRÄND....
Hat tvättat en massa, städat bilen ( den smutsig kan jag säga ) och packat en del saker. Har ju HELA dagen på mig i morgon så jag känner ingen panik... Städning står på schema... Det ska vara RENT hemma när jag reser bort, roligare att komma hem då :)

Snart snart snart är vi på varmare breddgrader :)

// M

Kommentarer
Postat av: emelie

Hann inte med att komma i helgen och nu snart är ju inte ni så intresserade av att stanna hemma så att vi kan komma förbi.. ;) hehe näe men jag hoppas att ni får en kanon fin tid nere i Spanien! Hälsa familjen och njut så mycket det bara går! :) Många kramar från oss

2010-05-31 @ 13:46:19
URL: http://emelieerika.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hur är det i spanien?



//Sofia Kerstin och Njalle!

2010-06-05 @ 10:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0