114

Så var den tuffa dagen avklarad...  Det blev ett tufft hejdå för min prins... Allt gick bra tills vi skulle säga hejdå, då kom tårarna, han grät och grät.. Och vad gör då hans mamma??? JO HON GRÅTER!! Så vi grät tillsammans :) Men det var jobbigt att se hon honom så ledsen.. Men jag visste att det skulle komma, han säger inte så mycke och visar inte så mycke tills det är dags DÅ kommer det... MIN FINA KILLE ♥

Nu har man semester :) Den 17 juni börjar jag jobba igen, ska bli HELT underbart att vara ledig några veckor :)

I kväll har Wilma haft gympaavslutning, hon var lillagubben :) Så söt och duktig var hon, fast mest imponerad av Felicia såklart! Hennes STORA idol :)

Nu tv, ses!

// M

Kommentarer
Postat av: emelie

Ja ska göra det.. hehe :)



Okej, nu blev det rätt mycket för oss i helgen tydligen! Vi ska ut till Lasse och Gunnel sedan ner på stan så vi får se vad klockan blir, sedan så hur orken är! I alla fall för mig som sagt men jag hoppas vi kan kika förbi! :) Skulle vara jätte kul!



Heh är det så, ah men vad tusan man behöver inte tok packa så mycket innan det är smart att ta det lugnt och göra allt just innan på ett sätt :)

ha en bra dag

kram kram

2010-05-28 @ 13:17:00
URL: http://emelieerika.blogg.se/
Postat av: emelie

ja men precis, och jag känner att stress är inte min grej nu förtiden! haha tålamodet räcker inte riktigt till.. haha

Vad trevligt, som skönt när man hinner med sådant! Vi är inte heller duktiga på att hälsa på dom närmast, men så är ju livet faktiskt! Vi är inte dom enda som är så! :)

Ja men du det gör vi. kram

2010-05-28 @ 13:31:12
URL: http://emelieerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0