112

Helgen gick fort som vanligt. Veckan kom över en med en massa att göra, har hunnit med en del och mer kommer i veckan...

Söndagen avslutades med att stå på loppis hela dagen. Tjänade en ca 800 kr så det var helt klart värt det :)
Måndag var det jobb till 13 hem en sväng och umgås lite med familjen. Sen tillbaka och ha utvecklingsamtal ( det sista så nu e jag KLAR!! ).
Tisdag ( idag är ju det ja ) LÅNG dag på jobbet, hem och tvär äta för att vara tillbaka inom en timme för p-möte.

Min kära lillkuse fyller 27 år i dag, GRATTIS!!!! Är det 27? Jises killen har blivit STOR :) Hann så klart inte dit i dag, och i morgon slutar jag 16.00 sen picknick på barnens förskola, torsdag gympa avslutning... tar aldrig slut....
MEN på fredag hoppas jag att vi ska ses, pinsamt nog har jag inte ens varit till deras nya hem ens...pinsamt pinsamt... Ännu  mer pinsamt är att jag inte firat min STORA kusin än heller som jag dessutom träffade idag på statoil, det var däremot trevligt att SE honom :)
Man är riktigt usel på att se till att träffa släkten, och dom som ska få en liten en snart :) Å den kommer komma medans vi är bortresta, det är jag SÄKER på, Emelie jag vet att du har en viktig sak att utföra INNAN men den kommer komma före det :)

Nu ska jag sluta babbla å göra nått vettigt, typ logga in på facebook, hahahaha!!

// M


Kommentarer
Postat av: emelie

Hehe kanske det kanske! jag hoppas faktiskt att den kommer vilken dag som helst nu! Och vet du vad, det gör inget så håll tummarna, jag ska försöka springa i lite trappor eller något :)



Hur ser helgen som kommer ut för er bara packa eller? Tänkte om vi kanske är ute i Holmsund kanske vi kan titta förbi en sväng innan ni åker?

kram kram

2010-05-26 @ 19:47:57
URL: http://emelieerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0