177

Påsken är snart här, i morgon är det skärtorsdag och sen är jag ledig 5 dagar :) Det ska bli härligt, synd att Johan jobbar hela påsken... men det ger bra klirr i kassan iaf :)

Slutade sent i dag, på vägen hem hittade jag en kvist som låg vid vägen. Så jag plockade upp den ( man vet ju att man INTE ska bryta grenar från träd ) och tänkte att den blir bra som påskris. Hade lovat barnen att vi skulle fixa ett påskris idag eftersom att dom gjort så fina ägg på förskolan.



Vad det är för ris har jag jag ingen aning om, inte det man ska ha tror jag. Det funkar perfekt, blev fint och barnen var nöjda iaf :) Dock lite suddig bild men men...

Efter maten åkte jag och Eva till Maxi och handlade lite påskgott, vi sprang in på Lindex och fixade det sista inför våren. En windstopper behövde Wilma och jag hade en 30% kupong som gick ut idag så det var bäst att passa på när det blev billigare. ( Ja, nu skulle jag ju lägga det jag tjänade i en burk som min gamla idrottslärare sa, hehe! )


 
Det blev en grön för dom röda fanns inte rätt storlek. Får kolla om det finns på Lindex i stan eller ersboda så då är det bara och byta i så fall. Men jag ska nog kolla med damen som ska ha den, hon kanske vill ha den gröna :) Bilden är lite ljus så den är mer grön i verkligheten, snygg är den iaf :) Har lagt bud på typ alla windstoppers som fanns på hela tradera men blir bara överbjuden men nu när jag köpt en så kommer jag säkert att vinna nån av dom, hahahaha!!

Soffan väntar!

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0