173

Hajj hajj!

Jises vilken LÅNG dag det blidde idag.. Start klar 09.00, åkte ut till Tessan. Sen åkte vi till stan och shoppade lite  paket till Pontus 4-årskalas. Hittade även en fodrad galonjacka till Rasmus för 49 kr, billigt billigt billigt!! Tur man väntar ibland med att köpa saker och inte rusar iväg direkt man behöver nått :)

Träffade min gamla idrottslärare från högstadiet på rusta, han var rolig :) Han frågade vad vi unga gjorde uppe så tidigt, det brukar ju bara vara pensionärer ute denna tid, hahahaha! Sen inspekterade han galon jackan och sa att nu ska vi lägga undan ALLA pengar som vi tjänar när vi handlar på rea i en burk som vi sen sparar i 40 år. Jag menar om 40 år är jag fasikens 72 år, hahahaha!!!

Direkt jag kom hem skulle barnen på kalas och jag och Emilia drog i väg till Täfteå på laxcupen. Duktiga tjejer vann första matchen. Sen var det en lång väntan på 3 timmar innan nästa match. Jag hittade mig en super trevlig lagmamma som jag surrade med en massa. Hur trevlig som helst :) :) Så tiden flög i väg :) Nästa match blev jämn men tillslut förlust ,med 0-1... Fast jag tycker att den där visselpipan hade en stor del i den förlusten, domaren gjorde inte annat än visslade...Jaja, så är det väl men man kanske inte måste vissla vid VARJE liten detalj..

Vi var hemma vid 19.00, fick åka med min nya lagmamma :) :) Tack tack!!!

Älskling har åkt på jobbet, en extra natt. Dock blev han VÄLDIGT glad när jag berättade att han slipper en timmes jobb i natt :) Han har bara lyckats jobba när vi ska ställa TILLBAKA klockan en timme, å då är det bara och jobba en timme gratis....

Nä nu orkar jag inte mer denna dag...

Jo jag hann tvätta en maskin tvätt när jag kom hem åxå :) :)

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0