172

Huvva så trött jag är, har tvingat mig själv att diska och tvätta... blääää....

I kväll blir det nog bara soffan skulle jag tro, måste spana in om det kommer något bra i kväll. Har så dålig koll på vilka dagar det är nått vettigt att se.

Barnen har varit hemma idag, lät som rossliga i morse så lika bra att hålla sig hemma när ändå Johan är ledig. Hoppas på fin väder i helgen så man kan vara ute. Eller det lär vi knappt hinna. I helgen är det mycke. Lördag ska jag och Tessan på stan en sväng. Sen har Pontus sitt 4-årskalas, Emilia har cup i täfteå och det är två matcher. Så det är nog bara söndag som gäller om vi ska ut. Emilia har även match fredagkväll i täfteå, alltså vilken USEL tid. Tror matchen var 18.50. Hon var inte ett dugg sugen på det, så faktiskt fick hon skippa den och vara med på de två lördag. Tror det var många som hade annat just på fredagkväll. Vi ska kanske bort dessutom så det var lika bra att skippa den.

Nu blir det att lägga de små liven ♥

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0