171

Underbara SOOOL :) Snart, snart snart!!!

Barnen har börjat fråga om när vi åker till Spanien, försökte förklara hur länge det är tills vi åker. Men dom hänger nog inte med :S Dom frågar varje dag nu så det blir en lång väntan för dom. Vi måste verkligen i väg och göra pass åxå, eller det är bara Emilia och Rasmus pass som gått ut som tur är. Halv dyrt att göra pass till alla. Så vi kommer ju aldrig att behöva nya samtidigt :) :)

Jobbdagen har var bra, dock kom det över mig att lilleman börjar ju fasikens skolan (ja eller det vet jag ju såklart) i höst. Det känns så långt borta, men det är ett stort steg till den världen. Jag har nog inte fattat det ännu, kanske gör det sista dagen han har på Valen. Tänk att han ska sluta på underbara valen, lämna de underbara fröknarna!!! Jag är så glad för barnen går på den absolut bästa avdelningen som finns!! Det finns säkert en massa som lika bra, eller NÄ :)

Min stora kille ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0