170

Möttes av glada barn i dag när jag kom hem från jobbet, HURRA!!! Gjorde mig gott att jobba och få vara ute idag :) Slutade dessutom tidigt idag, ska dock tillbaka kl 17.30 för personalmöte... jaja, bäst å ha det på tidiga dagar iaf, för då hinner jag hem ett par timmar. Jag är nog ensam om det för dom flesta vill INTE hade på sin tidiga dag.

I morgon blir det förskola för barnen, dom känns pigga för det. Ja lite hosta och snor kvar, men ska man vänta ut det så kan det ju bli framåt sommaren om man har otur, hahaha! Vi får testa, funkar det inte så ringer dom ju så klart. Alltid svårt att veta hur dom orkar en dag på förskolan, det är ju stor skillnad på att vara hemma och där. Skepp å hoj!

// M


Kommentarer
Postat av: emelie

Heheh ja jag förstår :) Det lär du nog göra, jag vill bara köpa massor av grejer NU! Men är på väg för nu måste man ju nästan börja inhandla allt! :)



Näe heller hur att det känns som verkligen att man skriker ut att man är ensam. Aldrig mer pizza själv säger jag!! :P skönt med en lugn helg! :)

Hoppas att det är bra med er så här i början på veckan! kram

2010-03-22 @ 19:28:46
URL: http://emelieerika.blogg.se/
Postat av: emelie

Ja eller hur, ska ner en sväng på IKEA i helgen så då blir nog en hel del inhandlat :) Jag vill verkligen inte stå med att köpa allt på en och samma gång. :P



Hehe jo hon är ju det, jag tror hon är mer nervös än vad jag är! :) men det är roligt..

Kram

2010-03-23 @ 17:50:20
URL: http://emelieerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0