159

Varit ute på långpromenad med fiiina T ♥ , alltid lika mys att vara med dig vännen :) Jag kan säga att jag har redan ont i mina ben :S

Ja jag hade inte orken i går att återkomma till mitt LÅNGA inlägg som försvann... Det var mest om helgen som varit, vi gjorde inte speciellt mycke men en tur till bräntebacken med hela familjen stod på schemat. Åk i backen och grillning :) Emilia hade Felicia som sov över och vi såg Melodifestivalen, okej låt som vann :) Emilia och Felicia tyckte att snygg Erik skulle vinna, alla unga tjejers drömkille, hehehe :)

Rasmus magont var borta i morse, men jag hade han ändå på en madrass i tv rummet över natten. Bara för att vara på den säkra sidan, även hink redo. Dock klagade han nu när han la sig igen... vet inte om det bara var för att få sova i tv rummet igen... Skulle vara typiskt att det blir magsjuka nu när Johan ska ut å jobba i natt... Håller tummarna!!! Wilma hade världens näsblodsattack i natt, hon kom gråtandes och jag hörde bara nått om sängen.. RUSADE upp och trodde det var kräkattack ( alltid så tror jag ju att det är sånt på gång ) , men tur det bara var näsblod. Efter klädbyte och tvättning blev det våran säng och hon somnade om till slut. Hon blöder lite nu å då, undrar vad det kan bero på???

I morgon lååång dag på jobbet, slutar 17.00 och sen möte ett par timmar.... längtar till helgen!!!

// M


Kommentarer
Postat av: emelie

Ja men visst :) Okej ja huva för magsjukan tur du sluppit den än så länge, peppar peppar!!

Jag försöker att vänja mig vid natt veckorna men dåligt går det!SEdan blir jag ju nojig över hur det ska gå när Tomas jobbar natt och jag är ensam med bäbisen, men det får ju lov att gå :)

Hehe ja Evas dotter ja, det ska jag faktiskt ta och göra kanske inte varje gång men någon gång lär jag ta mig till öppna i holmsund! Stina får nog följa med mig då :) Hoppas ni har det bra.

kram

2010-03-17 @ 21:24:26
URL: http://emelieerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0