157

Halv trött i morse :S Tur man är duktig på att göra " läxan " till aktive, annars skulle man verkligen sitta där som ett fååån.. Satt dock och gäspade en hel del, inte pga ointresse utan jag var verkligen TRÖTT!

I dag har vi varit ute en lååång stund med Eva och pontus, barnen hade roligt :) Jag och Eva tog oss an garagetaket som var fullt i hängande snö och is. Så jag lär ha ont i armarna i morgon, hehe! Sen när vi kämpat på med det så säger grannen att det är INGEN fara, snön och isen kommer inte glida ner i huvet på nån. Den brukar bara smälta bort, fast jag tyckte att den glidit ner en bit och såg ut som att den snart var på väg ner.. Vi fick träning iaf :)

Längtar till sommaren, och framför allt tills vi åker till Spanien :) Tänk vad underbart att vara brun lagom tills sommaren börjar här hemma. Då när alla andra fortfarande är blekfisar, hehehe!

// M


Kommentarer
Postat av: emelie

Tack du :)



Ja men gud vad härligt att få komma hem och vara brun till sommaren, är så avundsjuk :)

Hoppas allt är bra med er annars! kram

2010-03-14 @ 19:56:19
URL: http://emelieerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0