156

Yttligare en underbar morgon med barnen, vi tog oss i väg UTAN bråk i dag åxå. Jag är så stolt över dom :)

Har suttit och läst en massa " aktive parenting" , har våran tredje träff i morgon med andra pedagoger. Det ska ju handla om jobbet men man kommer ju självklart in på en massa tankar om sina egna barn.. Man vet att man så ofta går helt fel väg.. Men ingen är väl perfekt.. men man önskade kanske att man var lite bättre hemma, lite mer perfekt med andra ord :) Man gör väl fel på jobbet åxå, men MER fel hemma.. Eller vad är rätt och fel, men jag vet att om man kanske hade handlat annorlunda många gånger så hade resultatet blivit helt annat.. Oftast hamnar man i tjat och gnat stadiet och man kommer i slutändan INGENSTANS!! Snarare två steg bakåt.. Jaja nog om det!

Emilia är äntligen hemma :) Det blev hopp i säng på en gång, eller kanske hopp UPP i säng :) Ja hon har en loftsäng som hon sover som en prinsessa i varje natt :)

Man kanske ska sova, jag som skulle ligga i sängen kl 22.00 men som vanligt, (precis som när jag gick i skolan) så satt jag med alla uppgifter sista kvällen... Att man ALDRIG lär sig....

♥ min älskade familj ♥

// M


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0