155

Å vilken underbar morgon jag och barnen hade, vi hade sovmorgon och UTAN bråk kom vi i väg. Min söta prins sa till å med:
- Mamma, vi har inte bråkat nått på morgon så nu har vi gott om tid och så kommer du i tid till jobbet i dag :) Sååå söt!! Det var så skönt att lämna dom på förskolan när vi alla fått vara glada tillsammans på morgonen. Mina underbara barn.

Slutade sent idag så det blev en liten stund tillsammans efter jobbet innan det var läggdags, och J jobbar... Nu är det sista natten, sen är han ledig! Helgen tillsammans HELA familjen, för i morgon kommer Emilia. Väldigt saknad av oss alla. Dock har vi lite bilproblem så vi hade stora problem att hämta henne idag.. Men i morgon får vi ändå hem henne :) Tack snälla för hjälpen, det hjälpte oss massor denna gång!! Hoppas vi kan hjälpa en annan gång  :)


Vad ska man göra nu då? Skulle behöva tvätta men kl är ju alldeles för mycke för det... Skulle behöva laga en massa västar från jobbet men jag orkar inte det i kväll. Det finns så det räcker till barnen i morrn så jag gör det i helgen i stället :) Ta fram kläder till mig ska jag göra nu, det måste ligga klart annars står jag bara å stirrar in garderoben på morgon och hittar INGET att ha på mig.... Ha en bra kväll!! Öh, kl kanske är för mycke att säga kväll, ha en bra natt!!!

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0