154

Två dagar av den nya veckan avklarad :) Rätt lugnt på jobbet, en del barn har sportlov. Det hade jag gärna haft jag med mina barn.. eller INTE, just nu så är dom inte roliga att ha med att göra.. Dom tål inte varandra heller för den delen men ska ändå vara på samma plats HELA tiden... GE MIG STYRKA!!!!

Rasmus var i af med på krockoloppet i dag och han som INTE velat åka skidor ( så klart med mig i närheten så passar inget... ) hade pinnat på med ett leende på läpparna :) Så det var roligt, han var stolt! Har pussat på dom när dom somnat och hoppas på en bättre dag i morgon :) Vi har sovmorgon och kan ta det lungt i morgon, NICE!

Nu ska jag läsa min bok, sen soooova!

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0