119

Solen har övergett MIG!!! Molnen fortsätter att skymma solen... Och i morgon skulle det tydligen regna, denna andra vecka har inte vädret varit så bra och inte så varmt heller. Solen har tittat fram ibland men när den försvinner så fryser man ju nästan..

I går var vi på vattenparken i mulet väder, barnen hade roligt fast Rasmus mest hackade tänder den stackarn. Emilia var mest i vattnet som vanligt och Wilma var sist upp när dom stängde så badvakten fick vissla för dom hade stängt av vattnet i alla vattenfall, hahaha!!!

I dag har vi varit och hälsat på några vänner till mor och far, barnen bada i polen och hade det trevligt. Nu är det inte många dagar kvar tills vi åker hem.. snyft... men tur mor och far kommer snart till oss :) TREVIGT!!!

Kom på att jag och mamma var på loppis i dag åxå, snacka om STORT!!! Skulle haft med mig mina trogna loppisvänner dit :) Det var varmt just då för då minsann var solen minsann framme men inte sen när vi skulle bada, haha!! Nu ska jag försöka få i säng barnen, men det brukar inte gå denna tid. Vid tio kanske det går bättre, men det är tur att dom sover till 10.00 iaf :)

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0