118

Seriöst jag trodde jag var i spanien.. Tror det är nån som skickat hit kallsverige vädret, nån som känner sig skyldig??? REGN hela dagen och typ 20 grader, VAD?? Hoppas det bara är tillfälligt, jag som just börjat få till färgen och skulle lägga på speeden nu med sololja å allt... Fast jag vara ganska röd i går så kanske denna dåliga dag gjorde min kropp gott :) Det tar en himla tid för mig att få färg så tur vi skulle vara här i två veckor, hehe!!

I dag har jag, mamma, Emilia och Wilma varit på en liten shoppingtur. Fick bla med mig ett par ursnygga taighta svarta jeans för 100 kr :) Men i kväll har vi ätit på restaurang så nu är väl jeansen för små, hahaha! Nä  men jag tror jag klarat vikten ganska bra här nere, kanske ett kilo upp skulle jag tro. Men det får jag väl ta :)

Vi var även en sväng och bastade hos några vänner, eller dom är inte där så vi får låna deras radhus som har pool så barnen bada fast det regnade och var kallt. Vi hoppas på bättre väder i morgon så vi kan fara dit och bada och sola hela dagen :) Nu ska jag dricka lite kaffe, ja jag vet att kl är 23.00 men här är man vaken LÄNGE! Ja i dag tog Rasmus rekord, 09.30 vaknade han :) Men det går ingen nöd på honom på morgon eftersom han spelar sitt nya nintendo DS varje morgon tills vi andra vaknar :)
Nu mitt kaffe!!

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0