117

En snabb uppdatering. Vi har just ätit MIDDAG, hahaha!! Kom hem från tivoli vid 23.00 och då åt vi hämtpizza, MUMS :) Man äter ju lite senare här än hemma så ungarna är hel förvirrade av mattiderna. Vi äter ju lunch vid tretiden och fikar något lite senare och sen middag SENT....

Tivolit var MYS, ungarna var helgalna och skulle åka allt, Wilma kunde åkt allt (orädd som hon är) men fick ju så klart inte för hon var för kort... Det bästa var helt klart FRITTFALL!!! Jises så rädd jag var, Johan sa att jag skrek MEST av alla som åkte med, pinsamt värre... Emilia skulle med men vågade inte när vi skulle kliva på, det förstår jag.. Annars så lurade hon med en på en massa läskiga saker, hon är rätt orädd hon med när det kommer till karuseller :) Nu ska jag sova så man orkar med en NY dag i morrn..

// M

Kommentarer
Postat av: Milli

Men du tänk om man kunde ha dom där tiderna här i sverige. Tror att vi alla skulle må mycket bättre av det.

Ja du ni har de gött och jag är riktigt avundsjuk på er. Men vi smider ju planer här med så de kommer bli kanon sen. :)

2010-06-11 @ 12:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0