116

Äntligen så funkar internet här nere i värmen :)

Det har inte funkat sedan vi kom hit men i går så fick vi tillbaka det, men i går hann jag inte uppdatera nått.. Tyvärr så kan vi inte koppla upp våran dator på nätet för då slutar nätet att fungera, varför vet vi inte.. Så alla bilder ligger på den andra datorn... Hade ju velat lägga upp lite semester bilder här ju.. Jaja, kanske vi får det att funka eller så får jag försöka skicka över bilderna, men man har inte så mycke tid till att sitta här.

Vi har haft en massa bra dagar här sedan vi kom, stranden varje dag med en massa bad i havet. Det blev dessutom värmebölja när vi kom ner så det har legat på runt +30 grader sedan vi kom ner :) Men vi tar det lugnt med solen så man inte bränner sig. Alla har klarat sig bra, Wilma är nog brunast av oss alla än så länge. Emilia är ett vattendjur och ligger i havet HELA tiden vi är på stranden.

Har hunnit med en massa shopping åxå, mest jag och Emilia som sprungit runt i affärer.

Jag väntar med spänning på utvecklingen av bebisankomsten som jag hoppas ska ske snart :) Skulle vara såååå kul å se vad det blir INNAN vi åker hem!!!

Saknar er alla där hemma!!! Lovar att försöka uppdatera några gånger till medans vi är här, men oftast är vi hemma sent på kvällarna och har fullt upp på dagarna. Hade varit skojsigt med lite bilder, men vi vågar oss inte på att försöka med våran dator för det börjar vara lite tjatigt för dom vi ringer till å säger att internet är inte funkar, vi är glada att vi har en dator som har internet så vi får nöja oss med det :)

Kramis

// M

Kommentarer
Postat av: emelie

Åh jag är så avvis jag vill med kunna vara i värmen, bada och njuta :) Men snart har jag något att njuta av min lilla bäbis! Hade faktiskt tippat att den skulle komma i helgen men icket.. :P



Aja men vadå två är nästan lika som tremening! nogadå ;) Så fort den lilla kommit så får ni veta, håller tummarna att det ska hända grejer i veckan, det har som påbörjat resan ut i alla fall så vilken dag som helst! Eller tre veckor!!

Hälsa alla och ta hand om er och njut så mycket som ni bara kan (njut lite från mig med)

kramar

2010-06-06 @ 11:02:33
URL: http://emelieerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0