129

Lördag morgon och ingen sol syns till, det är bara en massa dimma... Men jag och Rasmus har det mys här hemma :)

I går hade vi en kanon dag ute i Obbola hos Tessan och Peder, jag hjäpte Tessan och måla lite saker. Kul att arbeta lite. Barnen lekte hur bra som helst, dom hade sitt hem i friggeboden och lekte mest där. Blev bjuden på grillat till middag så GOTT!! Vi Tackar för en helt underbar dag!! Sen fick Johan för sig att han skulle sova i friggeboden och det tyckte Wilma var en toppen ide så där blev dom kvar, hur spännande som helst tyckte Wilma. Så det var jag och Rasmus som åkte hem och hade det mys här hemma tillsammans. Väldigt bra för dom båda tror jag och dela på sig i bland och få lite egen tid med oss.

I dag hade vi ju en plan på att åka och bada men vi ser vad som händer än så länge är det ju inget badväder men jag hoppas det spricker upp senare :) Nu ska jag fixa frukost till mig och Prinsen.

// M

Kommentarer
Postat av: tessan

Tack själva för en toppen dag igår och idag =) Vi har det som bra tillsammans! Vi får fortsätta måla en annan dag. Vi hörs =)

2010-07-17 @ 17:16:13
URL: http://thereshellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0