134

Ops, att tiden alltid ska gå så fort... jag glömmer bort bloggen på vardagar.. eller så räcker tiden inte till :S

Det är helg igen, så skönt!!! Vi har inga planer direkt, efter som att Wilma är febrig så får vi vänta å se om hon piggnar till. Hon är redan orolig för sin bamsegympa som är på söndag, sötis!!

Det har väl inte hänt så mycke i veckan, mest en massa jobb vad jag kan minnas... Minnet är ju inte bästa :S

I dag har barnen mest lekt med varandra, lyckliga för att storasyster är här i veckan. Må säga att hon har stort tålamod med dom, stora damen våran :) För sju år sen var hon bara en plutt, tiden har verkligen gått fort.

Har inget att skriva.. Jo jag var en tur till maxi å då hann jag in på Lindex, köpte lite kläder till Rasmus och Emilia. Billigt var det iaf, halva reapriset :) Skulle kanske börja lägga in lite saker man shoppar, det skulle nog barnens mormor gilla. Visst mamsen :) :) Du och jag gillar ju shopping lika mycke!!! Ska kanske se till att ta lite kort på det jag köpte :) Jo jag hittade en par svarta byxor till mig med, tog bara ett par utan och prova och dom satt PERFEKT!!!

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0