133

Igår var jag liiite less :S Men som tur var så gick det över redan efter en stund när dom är sitt vanliga jag igen, tur är ju det :)

Ska egentligen ligga under täcket nu med tanke på att kl var 03.30 när jag somnade...natt? morgon?? vad vi nu ska kalla det... Så jag ska SNART sova som det brukar heta å så är man uppe ett par timmar :S Nä men jag ska lämna barnen 06.40 så det är bara att lägga sig å sova så man tar sig upp.. Har som varit trött i dag, men jag vann steg tävligen i dag ( jag å min vän E har en lite tävling, bara för att peppa varandra att röra på sig ÄNNU mera!!! )

I dag har jag inte hunnit med mera än att jobba.... Men i morrn slutar jag 13.00 så då hinner jag en massa saker :) Nä nu måste jag i säng, ska bara kolla ett par saker till..

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0