131

Söndag morgon, måndag kommer krypande :S Vet ju att vi har p-möte efter jobbet, det är rätt drygt... Och så hade vi ett LÅNGT möte i torsdags åxå. Så jag avslutade veckan med möte och börjar en ny vecka med möte...Dom behövs ju självklart men man önskade att man slapp dom kvällstid, man är som rätt nöjd efter en arbetsdag på 8 timmar..

Är trött i dag, skulle verkligen behöva sova ut en morgon, kanske nästa helg för då är Johan ledig :) :) Men man får väl skylla sig själv som är uppe sent på kvällarna, men i går så somnade barnen rätt sent så då kom jag sent i säng. Dom somnade i å för sig DIREKT, men kl var efter 21.00....

Planerna för i dag är väl inte allt för många, ska i af till FINA ♥ T ♥ en stund å surra :) Och så har Wilma Bamsegympa kl 15.00.

Har haft ångest hela förra veckan för detta skolval man ska göra.... Helst av allt skulle man fått ha kvar dom på trygga förskolan :) Eller det får man ju men nu är det förskoleklass som gäller i höst för Rasmus, och vi har gjort vårat val av skola till honom. Det var egentligen inte svårt val, jag behövde som vanligt bara vara gamla vanliga ångestladdade mamman som jag alltid är när det ska beslutas saker, hahahaha!! Rasmus ska gå på Sandviksskolan och beslutet känns helt rätt av många anledningar :)

Nu ska jag tvätta, tvätthögen är stoooor!

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0