130

Har inte haft nån lust att skriva alls... Kan vara för att det varit två jätte tunga veckor på jobbet så det hade nog mest blivit en massa tråkigt klagande på allt :S Så det är nog lika bra att jag hållit mig borta ett tag :)

I dag har vi haft en intensiv dag. Dagen började med badkalas kl 09.00, det var Rasmus bästa kompis som hade kalas. Det blev ett väldigt lyckat kalas, med bad, varmkorv, tårta och godispåse :) Gick kanon att vara själv med båda barnen, dock lyckades jag tappa bort Wilma några VÄLDIGT jobbiga sekunder :S Huvva, jag trodde hon drunknat, eller hon kunde inte hunnit gå så långt för vi satt i lilla bassängen. Men jag trodde ändå det ett tag, men hon hade bara krupit in i den lilla grottan som finns där...

Sen åkte vi hem en sväng och åt lite lunch för att efter det åka och leka hemma hos fördelsedagsbarnet Hugo. Vi blev kvar där många timmar. Killarna spelade mest tv-spel eftersom att det var speldag :) Wilma drack mest vatten med is eftersom att hon tycker det så kul att ta det själv, hahaha! Hon har väl kissat så där 30 gånger under dagen :)

Efter middagen så tog vi en skridsko tur med våra kära vänner från Obbola, Rasmus är KUNGEN på isen, har åker tills han är genom svettig, han är verkligen duktig :) Mamma STOLT!!!! Wilma har åxå på bara 3 gånger lärt sig att ta sig fram och kliva upp om hon ramlar alldeles själv.

Grannarna har även hunnit ner en sväng och lekt innan det blev dags för att hoppa i säng. Båda somnade på några sekunder :) Så i dag kan man säga att vi hunnit med en hel del, så i morgon ska vi kanske ta det lungt :)

Nu ska jag se lite TV..

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0