147

GAH, helgen är slut och jag börjar 6.15 i morrn... Ungarna ska dessutom på jobbet den tiden eftersom att Johan slutar 07.00.. Men det brukar funka, men dom har blivit liiiite mer morgontrötta än vad dom varit tidigare..

I dag har det varit loppis för hela slanten, det gick rätt bra för mig :) Nästan 900 kr fick jag in, hittade ett par bra saker så jag är nöjd!

Hoppas inte Wilma håller på att bli sjuk, hon somnade i soffan 17.30 och sen ville hon inte ha kvällsfika.. Har inte tid att vara hemma i morrn, är redan en kort ( Krya på sig fina T !! ) så jag håller tummarna att hon bara var extra trött :) Nu måste nog jag åxå sova så man orkar upp i morrn. Kram på er!

// M

Kommentarer
Postat av: emelie

Ja det är ju det, så fort vi har flyttat så ska vi börja inhandla massor till den lilla så det blir rolig :) Tiden går ju så fort nu..

ha en bra dag

2010-03-01 @ 09:14:56
URL: http://emelieerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0