146

Fortfarande LÖRDAG, kvällen är kommen. Sitter och ser på melodifestivalen, missade dock en del för vi packade bilen full med loppis saker. I morrn hoppas vi på att bli av med en massa saker så man slipper släpa hem lika mycke som man släpade dit :)

Johan och Peder spelade mjuktennis i dag, så vi for dit allihop så barnen fick leka i hallen en stund :) Det tyckte dom var hur kul som helst. Testade å spela lite, det var riktigt KUL! Har ju haft en liiiiten tennis karriär när jag runt 10 år men jag kom aldrig till hård boll så det där med mjuk boll passade mig, hahahaha!! 

Tjejerna hade varit duktiga på matcherna i dag, en vinst och en förlust. Starkt jobbat :) Hade velat se, börjar som gilla det mer och mer, kan vara för att dom blivit äldre och det blir mer match då. Men jag är smått stressad iaf när jag ser matcher, hahaha!

Nu blir ett glas bubbelvatten :)
Nästa helg blir det vin :)

// M

Kommentarer
Postat av: emelie

Det ska vi absolut göra :) Jaså hehe spännande, det är så roligt med alla bäbis grejer jag vill gå och handla allt NU! Men ska vänta lite, lite till.. :)

Vi flyttar till Hörnefors Lasse har ett hus där som vi hade tänkt hyra, vår lägenhet är lite liten! Blev dock ingen flytt i helgen utan det blir nog nästa helg.

Hoppas ni haft en bra helg,

kram

2010-02-28 @ 11:30:53
URL: http://emelieerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0