145

Lördag i dag :) I dag snöar det en massa men det är fortfarande underbart med snö, för jag slipper skotta!!!! Jag älskar våran lägenhet, det är bara en del små fix som behöver göras  ( lite tapeter osv ) men jag har ingen brådska med det. Jag njuter av varje sek iaf :D

Emilia är på match i täfteå, men jag kände att det skulle vara väldigt jobbigt för de små att vara där tills kl tre från tidigt morgon... Och Johan jobbar så det blev att hon fick fara utan oss... Men hennes mamma och man skulle dit till andra matchen så det var ju toppen!!

Just nu är Rasmus så otroligt krävande att vara med så man bli snart galen.. Allt man gör är fel och han bara gnäller, man försöker fatta rätt beslut men hur man än gör så är det åxå fel.... Det är mest bråk hela dagarna... Tur dom ljusa stunderna finns annars skulle man inte orka..

Håller på att tvätta med sen ska vi nog ut i snön en stund, och även gå och köpa lörsdagsgodis :)

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0