143

Så var måndagen avklarad...

Nu har vi en NY soffa, Så nu sitter man inte på träpinnar, hahaha! Den är FIIIN, en ATLANTA från jysk, skulle bara haft en till så vi har två :) Men det får bli ett senare tillfälle, nu måste vi bara bort med den andra, för just nu har vi ju TVÅ soffor...

Spelade Monopol med Rasmus i kväll, snacka om knepigt spel. Jag som inte ens spelat det när jag var liten.. Mycke å hålla reda på, min hjärna orkade inte det iaf... Rasmus har mycke bättre koll på ALLT. Får ta och sätta mig in i spelet nån dag. Dessutom är det ett resemonopol så allt är MINI, man ser knappt var det står, hahaha!

Hade velat vara RIK i lördags, ställt mig i kö utanför stadium i lördags morse, velat komma in först och SHOPPAT gärnet... Lite ångest får jag när alla pratar om allt dom köpt för så bra priser... jaja, jag har nog allt jag behöver till vår och sommar så egentligen så går det inte nån nöd på oss. Men bara för att man vet hur mycke man kunde shoppat för sååå liiite pengar :D Men frågan är om Maria pallat att så i en kassa kö i flera timmar, nja... Jag hade väl fått ett psykbryt, hahaha!!

Nu sova!

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0