142

Blev ingen kväll med A & A , sjuklingar var dom i dag... Men vi har redan bokat en ny helg, hoppas vi alla är friska då :) Blev en lugn hemmakväll i stället med melodifestivalen. Dock bara jag och Emilia, eftersom att vi nog är dom enda i familjen som är intresserade :) Nåstan rätt  låtar som gick vidare, JAG hade rätt iaf : D: D :D

I dag har vi inte gjort så mycke, gjorde ett försök att ta oss in på stadium men det gick INTE så bra. Vi kom dit vid 13.30 och tänkte att nu är det väl ingen kö in. SÅ fel vi hade, stod och frös i över en halv timme sen var det tvärstopp. Ingen fler fick komma in i dag utan vi fick återkomma i morgon. Tänk dom som stått där i FLERA timmar och inte fick komma in. Fast jag skulle inte stå där i flera timmar, så viktigt var det då inte. Ett tips som hade varit bra,  täckbyxor!!!! Jag och Eva värmde oss på polarn sen hämtade Patrik oss, gjorde ett litet fynd där iaf, ett par trosor till Wilma för en tjuga. Men seriöst, trosor som andas när man tränar?? Dom fanns till å med i 74/80, tror ni det finns hemskt många bebisar som tränar eller???  Man kan ju använda dom som helt vanliga och dom var billiga så jag köpte dom bara därför :)

Nu blir det se lite TV!

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0