141

Det var plötsligt helg :) Jag har varit helt förvirrad i dag, trodde en stund att det var måndag eftersom att Emilia kom till oss idag, började fråga om läxor å kom på att det var ju fredag :D :D Vilken LYCKA!!!

I dag har vi varit in till staden, blev handla på maxi, bolaget, sporthuset, lindex och cervera :) Äntligen har vi köpt en ny innebandyklubba till Emilia som vi lovat :) Nu behöver hon inte få ont i ryggen av miniklubban :) Hann så klart in på Lindex och fynda en kofta till Wilma för 49 kr :) Köpte en fin present till A & A som vi ska på middag hos i morgon, det ska verkligen bli SUPER trevligt!!

Vad mer har jag gjort i dag, städat, rensat och flyttat runt saker i klädkammaren och garderober. Det finns en massa fula saker i lägenheten som måste bort eller bytas ut, idag åkte krokar i badrummet så var sååå FULA.. Så nu ser det bättre ut. Sen måste vi måla lilla toaletten, man kan ju knappt gå in dit för att det ser så hemskt ut. Hittade en massa reafärg på maxi, men ingen som jag tyckte passade.. Eller jag vet inte vilken färg jag ska ha förrens vi får en mattstump dit :D

// M


Kommentarer
Postat av: emelie

Det är himla mysigt faktiskt, kommer nog att sakna magen när den lilla är ute.. :) Klart att du får, hur mycket som helst :)



Vad roligt och far å shoppa lite! Hoppas du får ordning i badrummet :)

trevlig helg.

2010-02-20 @ 11:17:38
URL: http://emelieerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0