138

I morgon blir det jobb igen :) Wilma är mycke piggare så det är ju skönt!!

Vi var en sväng på maxi i kväll och gjorde några fynd, det är bra priser där när det är REA :) Jag menar 5 par trosor för 19 kr, som hittat!!!!

Jag å bästa E har haft lite projekt i kväll inför loppisen som vi ska stå på, fast det slutade med att vi ändrade planerna totalt :) Fast mera kosing kommer det att ge oss! Vi är så smarta tillsammans vi två, hehehe!! Jag är pigg som en mört just nu, vilket inte alls är bra för vi ska upp super tidigt i morgon eftersom att jag öppnar och barnen måsste hänga med för deras förskola är ju inte öppen den tiden.. Tur man har det jobb man har så dom kan följa med tills Johan slutar.

Nu ska jag försöka komma på nått som gör mig trött, dricka kaffe vid 21.00 var INTE så SMART :S :S

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0