144

Vet att jag var totalt osynlig.. Men det har varit tuffa veckor och jag har INTE haft någon lust att skriva här alls...
Sist skrev jag glatt att det var farsdag ♥ Men den dagen blev allt annat en en fin farsdag...
Fick ett samtal bara minter efter mitt inlägg..
Min kära svärmor, barnens underbara farmor, Johans fiiina mamma hade somnat in... Det gjorde så fruktansvärt ont även om vi visste att hon var jätte sjuk i cancer så var det en stor chock att hon inte fanns med oss längre..
Vi har tagit oss igenom det, vi fick träffa henne och det var underbart ♥ Bergravningen var vacker och fridfull.

Julen gjorde nog mest ont i mig, att hon inte fanns med oss. Hennes största önskan var att få fira en jul med båda sina söner med familj, förra julen låg hon på sjukhus så denna jul skulle ju bli den julen som hon alltid önskat sig men så det blev det inte.. Jag vet att hon fanns med oss ♥

I dag är det årets sista dag, sen blir det ett nytt år 2011. Hoppas på ett fint år, vi ska få en bebis snart :) Den kommer att komma den 11 feb är det bestämt ♥

Johan mitt hjärta, jag älskar dig så mycke!

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0