198

Grattis min prinsessa som fyller 4 år i dag :) Dagen har varit låååång och jag har inte hunnit till datorn på hela dagen så det får bli nu. Började 6.30 i morse, men vi sjöng för damen innan jag skulle i väg.

En väldigt trött tjej som vi grattade..


Visar att det är 4 år som hon fyller i dag.

Öppna paket, ett spel med bokstäver :)


Senare fick hon mera presenter. Testar nya cykeln som hon fick av Farfar, Farmor, Lennart, Sofia och Fammo Berit. Mycket NÖJD tjej!! Wilma tackar så mycke!!

Rasmus GLAD, han har just fått lego star wars till ps2 av farmor Berit.

Baka lite tårta :)


Tårtan färdig, TEMA Fiffi :)



Fiffi dukningen färdig.

Super söta servetter :)

Var är alla gäster??

Äntligen kommer alla, Massor med super fina presenter fick hon.


Fika tajm, först sång och blåsa ut de 4 ljusen :)

Pratar med Mommo, moffa sjöng även lika vackert som alltid!

Så var det dags för lite fiskdamm.

Lite bus och lek med kompisarna.



Tusen tack till alla som kom och otroligt fina presenter tackar Wilma för :) Här testar Wilma en av presenterna ( som hon fick av våra vänner en trappa upp ) innan det är dags för att sooova. Finns massor med fina bilder, fick 43 stycken av Tessan. Tack snälla för att du åkte hem och hämtade kameran och för att Rasmus fick låna en dosa så han kunde spela sitt nya spel. Du är TOPPEN min vän ♥

Men nu måste jag sova för jag är helt SLUT, måste ladda inför nästa kalas som äger rum på Söndag. Då ses vi igen alla goa vänner :)

// M


Kommentarer
Postat av: Theres Hellgren

Tack själv för ett superkul kalas!! Hoppas wilma är nöjd med allt =) Mina prinsessor somnade nästan i bilen, nöjda och glada =) Det var ju självklart att rasmus skulle få pröva sitt nya spel, det hade man ju velat själv! På söndag kommer vi igen, med kameran i högsta hugg! Kram o sov gott!

2010-04-26 @ 22:22:31
URL: http://thereshellgren.blogg.se/
Postat av: emelie

Du får ge stor tjejen många grattis kramar från oss! Vi har haft lite fullt upp här eller i alla fall jag som är dyng sjuk, så vi har som inte hunnit med så mycket men hoppas ni har det bra!

kramar

2010-04-27 @ 10:13:23
URL: http://emelieerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0