196

Sorry, har inte haft lust att skriva på fleeera dagar... Har inte hänt nått speciellt, inte för att det gjort det i dag heller, hahaha!! Det vanliga på lördag, lördagsGODIS!! Det är lördagens största händelse hos oss iaf :) Vi laddar för födelsedagar, Wilma fyller 4 år på Måndag och Rasmus fyller 6 år på valborgsmässoafton! Oj, så stor dom blivit.. Mina underbara barn :) Slänger in lite kort på dom som jag tog i dag, mest bara en massa flamskort, men dom är såå fiiina!

Dom ser helt galna ut, hahaha!! Ja å kameran e kass, men på kalasen så hoppas jag få mig lite fiiina bilder! För då Tessan får du ta med din superkamera och agera fotograf. Kanske man kan lyckas få till ett bra kort med alla tre barnen :) Klippte till Rasmus hår lite i kväll, han var INTE nöjd kan jag säga men det såg inte klokt ut vid öronen så mammafrisör fick ta till saxen. Det får duga ett tag :)

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0