193

Tand nummer ÅTTA har valt att trilla ut :)



Där nere yttligare en glugg, gick fort med tanke på att han upptäckte den lösa tanden igår. Och i kväll vid tandborstningen föll den bara ut.

Det som gäller just nu är cykla cykla :) Rasmus har ÄNTLIGEN lärt sig att utan stödhjul, han kunde förra sommaren med lite hjälp men sen gav han upp och ville inte cykla nått mer på hela sommren. Så nu var det som att börja om igen. Jag höll på att ge upp och sätta dig stödhjulen igen för Rasmus har INGET tålamod alls och gav upp hela tiden. Men det gick, mamma fick bita i hop och vara pedagogisk ( tror jag tog rekord i det )  så då gick det till slut. Så nu är vi båda väldigt stolta!!

Annars så leker jag mest mamma, pappa, barn med Wilma. Börjar smått tröttna på det så i dag försökte jag mig på att byta lek men det gick INTE. Men vi gick på bio så då fick jag sitta vid tv:n en stund, hahahaha!! Sen åkte vi ut till obbola så fick Wilma leka lite med Nellie, dom var så söta som hade sång uppvisning för oss. Tessan tog kort så jag hoppas hon skickar dom till mig :)

Nu soffläge med godispåse! ( man får äta det ibland )

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0