192

Tisdag i dag, två dagar kvar av veckan :)

Det är VÅR ute och man blir så glaaad då, jag och Eva har varit på en lång promenad i kväll och det var vindstilla och varmt :) Finns väl bara en nackdel med våren, det är dessa smutsiga, blöta och stinkande galonkläder :S Bläää, men det är bara och bita i hop och tvätta tvätta tvätta... Lite surt var det åxå att det redan var ett hål i Wilmas NYA galonbyxor, måste ha fastnat nånstans. Tur det var pyttelitet och långt ner på benet :) Galonbyxor och galonvantar är en förbrukningsvara och håller inte i flera år. Max två terminer och då ska man ha TUR! Så är det att ha barn, man måste köpa nytt och se över det dom har ofta :) Det kan se helt ut men tittar man närmare så kan det var nött och då funkar det inte alls.

Såja, en kurs i galonkläder :)

Glömde det allra viktigaste i min kurs, man MÅSTE dra ut fodret i galonvantarna när man kommer in! Annars torkar dom ALDRIG. Det går inte att lägga in ett par i torkskåpet utan att vända dom ut och in eller dra ut fodret. Är detta inte gjort så är dom inte ett dugg torra och stinker utav bara den :S

Nu var jag klar :)

// M





Kommentarer
Postat av: emelie

Nä jag hade inte heller nå problem med det när jag var liten men nu är det verkligen det värsta som finns!



Haha ja eller hur, det tycker jag! :)

Oj då det var som nära kan man ju säga. JAg står och bakar bullar i massor nu så det blir nå fika!

Men samtidigt just nu är det väl rätt mysigt när det kommer folk och så där men när man har ett gäng ungar då kanske det blir lite mer krävande :)

Kram kram

2010-04-14 @ 17:28:28
URL: http://emelieerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0