191

Så var helgen slut.. Jag borde verkligen sova just nu för jag är dööötrött, grannen hade för sig nått i natt som höll mig vaken :S

I dag har jag och Tessan tillbringat hela dagen inne medans det har varit världens kanon väder ute, det känns lite sur MEN vi sålde en massa på loppis och fick in en slant i stället :) Helt klart värt!!!

Tillbaka till det där roliga som hände som jag lovade att visa på kort, min kära sambo var inte så sugen på det så jag lägger inte in nått kort på det. Men han satt iaf i våran dator stol när den plötsligt gick av, hahaha! Han såg bra rolig ut där han satt på golvet :) Men ett kort hade varit liiite kul!

Men jag kan äntligen berätta att Rasmus tand fallit ut, vi har kämpat med att få ut.. Till slut tappade han hoppet om att den skulle lossna och sa att den får sitta där tills den trillar ut av sig själv. Och i går gjorde den det :)



Där ser man tanden uppe när den fortfarande är kvar.



Borta, men det märkliga är att det syns inte idag vart den tanden satt, det där tomrummet som man ser på bilden ser man inte nu. Den stora nya tanden brevid har som brett ut sig på platsen där den andra satt. Väldigt märkligt må jag säga:) Ja alltså tomrummet till vänster på bilden, till höger värkar det aldrig komma non ny tand, det är snart 1 1/2 år sen han tappade den tanden.
Nu blev det väldigt långtråkigt tandsnack.. Men mormor och morfar tycker det är intressant iaf :) :) Visst?!

Nu soova!

// M

Kommentarer
Postat av: emelie

Okej skönt det i alla fall! Oj kom ihåg när man själv var liten och tänderna skulle ut, det var inte min stora favorit! Men då har jag ju skräck för allt som har med tänder och tandläkare och göra också..

Hade varit roligt att se den bilden :P



Hoppas att helgen har varit jätte bra för er.

Dom hälsar tillbakas :)

kram

2010-04-11 @ 23:12:57
URL: http://emelieerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0