190

Fredag :) Sitter och ser på Talang med Emilia och Felicia, har ett extra barn i natt :) Emilia sov där i natt och nu sover Felicia här, dom har så roligt tillsammans. Och så enkelt när dom bara bor en våning upp, lite spring upp å ner i bland men det får man tåla :)

Rasmus och Wilma har varit feberfria hela dagen, lite ont i halsen har Rasmus fortfarande men jag hoppas det går över snart. Så i dag har vi varit ute och plaskat i det blöta, barnen har inte varit ute på flera dagar så det var skönt för dom att få lite luft.

Det var väl allt som hänt i dag! Eller det hände en kul sak med våran datorstol, har det dokumenterat! Ska bara övertala min sambo att jag får visa er (det såg ännu roligare ut live) vad som hände.

Nu ska jag se lite på talang, hörs!

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0