187

Ingen sol blev det i dag :( I morgon är min sista lediga dag så jag hoppas hoppas hoppas på SOL  så vi kan göra nått mys ute tillsammans :)

Äntligen är Emilia tillbaka, känns som att hon var hos mamma längre än vanligt, fast hon inte var det. Kanske är för att man varit ledig och har hela dagarna till att göra vad man vill.. Tiden går väl saktare eller nått.. De små överlyckliga över att storasyster är hos oss igen. Familjen komplett :) Man skulle bara fått vara ledig hela veckan med familjen. Men jag har kort dag på onsdag sen jobba bara torsdag och sen är det visst helg igen :) :)

Nu ska jag fortsätta se på Johan Falk, super bra filmer tycker jag :)

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0