185

Ja jag vet inte, men så här blev det, å jag får inte till det :S Får klura på det, men stort å fint, hahahaha!!!

Huvva, jag är fortfarande mätt sen middagen hos min farmor :S Jag menar vi åt kl 16.00, det är över 5 timmar sedan... Det är då man inser att man åt FÖR mycket :S Men gott var det, det var bara en massa som jag gillar. Gravad lax, ägghalvor med räkor, sill, potatis, bröd ost, kycklingklubbor mm. Så ja man åt ju en massa :) Så det är bara att gilla läget som är fortfarande MÄTT!

Vi hann ut en sväng i solen i dag, dock bara en stund för Wilma skulle tjurigt klampa ner i djupsnön ( jag sa att du kommer fastna med stövlarna ) medans jag höll på att att skotta en stig som vi kunde gå på. Så det slutade med att jag fick ta mig ut till henne för att få upp henne och då var ju hon blöt och jag hade en massa SNÖ i mina skor. Så båda var kalla så det sved innan vi fick av oss allt blött :S

Hade projekt " dra ut tand " innan Rasmus skulle lägga sig, det brukar gå hur bra som helst. Vi har ju fått ut 6 tänder tidigare utan problem, denna gång gick det inte lika bra så tanden sitter kvar och gör ont i stället... typiskt.. Hoppas på att vi får ut den i morgon i stället, det borde gå eftersom att nu är den väldigt lös :)

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0