182

I dag är det ingen vanlig dag för det är Tessans födelsedag, hurra hurra hurra!!!


Vi har varit på kalas i dag och fått i oss en massa GOTTA!! Så jag fick ÅNGEST i kväll och tog en riktigt SNABB promenad på 40 min. Sjöblöt i svett när jag kom hem, men jag kan lova att nu känns det mycke bättre :)

Stör mig fortfarande på att solen vägrar komma fram... inte alls kul att vara ute i gråväder... Men hoppet lever kvar, så i morgon önskar jag sol TACK!!!

På tal om sol, solsidan måste vara den roligaste serie som någonsin gjort. Ove är iaf BÄST!!! Hahaha!!! Jag brukar inte ens gilla komedi, men det här får till och med mig att skratta i mängder :)

Vad ska man göra resten av kvällen? Johan har farit på jobbet, barnen sover och jag sitter och ser körslaget... det blir nog inte mer spännande än så skulle jag tro.

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0