180

Hela påskhare grejen blev inte så lyckad... Det har pratats hela dagen om denna hare som kommer på natten och lämnar påskägg. Men när båda låg nerbäddade i sängen så blir Wilma plötsligt LIVRÄDD för påsk haren :S Hon ville stänga dörren ( annars brukar man aldrig få stänga den ) så att haren inte skulle komma in där hon låg och sov... Hon undrade om haren tittade åt alla håll när han kom in osv.. Då började det göra ont i mamma hjärtat, så jag frågade om dom trodde att den fanns på riktigt, JOOOO svarade båda.
Jag hade en plan på att vi kunde komma fram till att den var påhittad och bara fanns i sagorna..

Det slutade med att jag sa att påskharen lämnar ägget UTANFÖR ytterdörren och Wilma var som nöjd :) Nä men då kommer ju Rasmus på att det kan komma tjuvar och TA äggen... jises tänkte jag vart ska det här sluta :S Men jag sa att jag tar in dom på en gång. Då var båda nöjda och somnade :)



Mina älsklingar ♥

// M


Kommentarer
Postat av: Theres Hellgren

Vilka goingar, tänk så spännande det kan bli =) Hoppas att dom sover gott inatt!!

2010-04-02 @ 22:38:05
URL: http://thereshellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0