178

Ja inte vet jag varför jag helt glömde bort i morse att klä ut mina små sötisar till påskkärringar :S Jaja så kan det gå ibland...

Nu är det ledigt i 5 dagar, det ska bli sååå skönt. Det var super lugnt på jobbet, vi hade 3 barn. Jag hann göra en massa i fotoalbumen. Det hinner man aldrig annars för det är inte direkt prio ett.

I dag blev det tacos till middag, OVANLIGT?? Nä, hahaha, vi käkar typ tacos en gång i veckan :) Jag är inte så för det där med påskmat, det är ju som julbord och det räcker för mig endast till jul. Så det blir då inget sånt här hemma iaf..

Sitter och ser på Fiffi och blomsterfröna, gulligt barnprogram :)





// M
















Kommentarer
Postat av: emelie

Hehe tack :) den börjar som verkligen ta sin form nu!



Okej ja men det kan väl vara ganska skönt också med en lugn påsk, ni ska ju ändå ut och ränna i värmen snart :) Förstår ju det att påskharen måste koma snart innan dom blir över vänta!

Jo vi ska nog till Bäck i morgon bara min förkylning vill släppa lite till. Sedan ska vi ha middag här med min familj på måndag. Så det blir som lugnt men ändå lite att stå i :)



Ha en fin påsk helg i all fall

kram

2010-04-02 @ 13:44:21
URL: http://emelieerika.blogg.se/
Postat av: Milli

Tacos är gott. :)

Vi brukar äta varje fredag då Emilia är hos oss. Gott och enkelt. Jag hoppas ni haft en super fin Påsk trots denna trista påskmat. :S



Kram

2010-04-05 @ 18:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0