99

I dag blev det inte nån tripp till stan, får bli en annan dag.. Jag och Wilma åkte ut till obbola i stället, det är alltid trevligt att komma dit ut i skogen :) Saknar INTE huslivet men det är nått med att vara där ute som gör en harmonisk. Wilma hade åxå trevligt, hon och Nellie har så roligt tillsammans. Hittar på en massa skumma saker, styra runt varandra i en låda, bjuda oss på varmt vin med mjölk i ( hm.. låter inte så bra kanske ) HAHAHAHA!!! Vinet serverades dessutom i små små glas som såg ut som riktiga vinglas :) Sötknoddarna!

I kväll har Emilia sovkompis, det var nog bland det roligaste jag visste när jag var liten. Vi sov alltid över hos varandra jag och mina kompisar. Maria T var en trogen gäst hos oss och så spelade vi tv-spel halva natten :) SUPER MARIO BROS!! Det var tider det.. Kul hade vi iaf :)

I morgon vet jag inte vad man ska hitta på... Kanske man ska ta sig till en lekpark eller nått? Nån som vill följa med kanske? Ta med mellis å hade bra :)

// M

Kommentarer
Postat av: Tessan

ja nog är dom söta småtjejerna när dom leker! Ni är alltid välkomna hit ut i skogen, när som helst! ha det! kram :)

2009-09-28 @ 17:14:34
URL: http://thereshellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0